FAQ

Zaměstnanec
Partner

Co je to bezpečnostní kód?

Bezpečnostní kód vám slouží pro první přihlášení do Sodexo Osobního účtu na www.sodexo-ucet.cz. Zároveň slouží při identifikaci při komunikaci se společností Sodexo.

Co je Sodexo Osobní účet?

Sodexo vám automaticky ke kartě Gastro Pass CARD nebo Flexi Pass CARD zřídí účet, kde naleznete všechny potřebné informace a nástroje pro správu své karty (přehled transakcí, zůstatek na účtu, reset PIN karty apod.).

Proč se registrovat?

V účtu je nejen přehled vašich karet, transakcí, informací o exspiraci kreditů, možnost blokovat či zažádat o novou kartu, resetovat PIN, ale díky ní je i možné stáhnout si aplikaci do vašeho chytrého telefonu a mít tak potřebné informace vždy po ruce.

Je registrace nutná?

Není nutné mít dokončenou registraci účtu, aby bylo možné zaktivovat a využívat kartu, nicméně ji doporučujeme - viz Proč registrovat.

Jak se přihlásím do Sodexo Osobního účtu?

Není nutné mít dokončenou registraci účtu, aby bylo možné zaktivovat a využívat kartu, nicméně ji doporučujeme - viz Proč registrovat.

Zapomněl jsem své uživatelské jméno do Sodexo Osobního účtu. Co mám dělat?

Vaším uživatelským jménem je zpravidla váš e-mail. Na stránce www.sodexo-ucet.cz klikněte na Zapomněl jsem heslo.

Jak mám postupovat, když ztratím bezpečnostní kód?

V případě, že se tak stane ještě před prvním přihlášením do Sodexo Osobního účtu obraťte se na svého personalistu, který vám kartu objednával. Ten může tuto informaci dohledat v objednávkovém portálu Mojesodexo.cz. V případě, že už Sodexo Osobní účet používáte, najdete zde i bezpečnostní kód.

Jak mám kartu aktivovat před prvním použitím?

Pokud vám karta přišla poštou na soukromou adresu, je potřeba před prvním použitím její převzetí potvrdit ve vašem Sodexo Osobním účtu. Bez tohoto kroku není možné kartou zaplatit. K samotné aktivaci karty dojde automaticky při první platbě, která musí být provedena kontaktním způsobem (kartu je nutné zasunout do platebního terminálu). V rámci této první platby si také nastavíte a zvolíte svůj čtyřmístný PIN.

Kde mohu kartou zaplatit?

Seznam partnerů, kteří kartu přijímají, naleznete v sekci „Katalog provozoven“. Odkaz vás přímo nasměruje na náš vyhledávač provozoven, kde už budete mít automaticky nastaven filtr produktu.

Co dělat, když je platba na terminálu zamítnuta?

tMůže se stát, že na první pokus může selhat připojení terminálu k internetu. V tomto případě požádejte obsluhu terminálu o opakování platby. V případě neúspěšné opakované platby kontaktujte prosím Sodexo infolinku na telefonním čísle 233 113 435 nebo e-mailem na info.cz@sodexo.com.

Co mám dělat, když mi nejde zaplatit bezkontaktním způsobem?

V tomto případě zkuste prosím provést platbu kontaktním způsobem – zasuňte kartu do platebního terminálu a zadejte PIN.

Jaké jsou limity pro platby kartou Gastro Pass CARD nebo Flexi Pass CARD?

Pro transakce kartou v oblasti stravování je nastaven denní kumulativní limit ve výši 20 000 Kč (tedy karta nemá denní limit, pouze bezpečností pojistku pro transakce větší, než 20 000 Kč denně)

Mohu doplatit část nákupu hotovostí nebo běžnou platební kartou?

Ano, je to možné. Domluvte si s obsluhou částečnou úhradu naší kartou a svou kartou nebo hotovostí.

Je možné vybrat kartou hotovost v bankomatu či u partnera přes službu cash-back?

Výběr hotovosti z ATM ani přes službu cash-back není možný. Karty slouží pouze k přímé úhradě zboží a služeb ve smluvních provozovnách.

Jak probíhá platba mobilním telefonem?

Gastro Pass CARD a Flexi Pass CARD (respektive Multi Pass CARD) je možné si nahrát do mobilní aplikace Sodexo Mobilní platba a platit u všech parteru akceptujících platby pomocí bezkontaktního platebního terminálu. Aplikace je dostupná pro chytré telefony s OS Android s technologii NFC. Platba probíhá bezkontaktně, přiložením telefonu k platebnímu terminálu.

POZOR! Pro úspěšné nainstalování aplikace je nutné mít nastaveno tel. číslo pro bezpečnostní SMS v Osobním účtu. Nastavíte jej v záložce Nastavení profilu v části Zabezpečení úctu.

Jak probíhá platba eVoucherem (sdílené prostředky)?

eVoucher je SMS kód, vystavený na konkrétní částku, do konkrétní provozovny. Vytvoříte si ho v Osobním účtu nebo prolinkem z www.mujpass.cz. Platba u partnera probíhá nadiktováním unikátního čísla eVoucheru partnerovi, který ověří jeho platnost v systémech Sodexo. Při nevyužití celé výše hodnoty eVoucheru se nevyužitá hodnota vrací zpátky na účet uživatele.

POZOR! eVoucher není možné vystavit z bodů v Cafeterii. Vystavuje se vždy jenom v Osobním účtu z prostředků Flexi Pass CARD bez Cafeterie.

Můžu kartou platit online v e-shopu?

Ano, ale pouze u partnerů, kteří tuto platbu akceptují Aktuální seznam platebních bran najdete v Osobním účtu v sekci „Katalog provozoven“. Při nastavení filtru „Platební brány“.

Co je platba přes platební bránu?

U vybraných e-shopů je možné napřímo platit kartou Gastro Pass CARD a Flexi Pass CARD (respektive Multi Pass CARD). Při objednávce stačí zvolit „Sodexo Benefity“ jako platební metodu a následně uvést přihlašovací jméno do Osobní účtu.

V Osobním účtu se platba potvrdí a zboží nebo služba je okamžitě zaplacena. Aktuální seznam platebních bran najdete v Osobním účtu v sekci „Katalog provozoven“. Při nastavení filtru „Platební brány“.

Do kdy musím utratit elektronické stravenky, aby mi nepropadly? A kde zjistím, kdy končí jejich platnost?

Platnost elektronických stravenek je až 16 měsíců (nové elektronické stravenky platí vždy od 1. září a ztrácejí platnost k 31. prosinci následujícího roku)

- prostředky nabité od 1. 1. do 31. 8. platí vždy do konce téhož roku

- prostředky nabité od 1. 9. do 31. 12. platí do konce roku následujícího

Platnost volnočasového kreditu je až 24 měsíců. Uplatnit jej je možné vždy nejpozději do konce kalendářního roku.

Při transakcích kartou se automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu. Informaci o konci platnosti svých elektronických stravenek naleznete v detailech svého účtu.

Do kdy musím utratit volnočasové prostředky, aby mi nepropadly? A kde zjistím, kdy končí jejich platnost?

Platnost volnočasových prostředků je daná dohodou mezi vaším personálním oddělením a Sodexo. Při transakcích kartou se automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu. Informaci o konci platnosti svého volnočasového kreditu naleznete v detailech svého účtu.

Co když zapomenu svůj PIN ke kartě?

Pokud zapomenete PIN, v Sodexo Osobním účtu provedete reset PIN kódu a následně si na platebním terminálu při dalším placení (přes kontaktní transakci) nastavíte nový PIN kód. V případě změny PIN kódu postupujete úplně stejně.

Čtyřmístný PIN kód si volíte sami při první kontaktní platbě, a nastavujete pro každou kartu zvlášť. Je na vás, zda si zvolíte pro obě karty stejný nebo různý PIN.

Co když dojde ke ztrátě či k odcizení karty?

Pokud dojde ke ztrátě či k odcizení karty, lze ji jednoduše zablokovat přes Sodexo Osobní účet www.sodexo-ucet.cz nebo přes aplikaci Sodexo Osobní účet, a tím ochránit prostředky na kartovém účtu. Kartu můžete také zablokovat zavoláním na Sodexo zákaznickou linku 233 113 435. Následně lze požádat o vydání nové karty.

Jak je karta chráněna proti případnému zneužití?

Stejně jako běžná bankovní karta. Všechny transakce jsou ověřovány on-line. Při kontaktní platbě je vždy vyžadován PIN kód. Při bezkontaktní platbě je do 500 Kč možné platit bez zadání PIN kódu. Při ztrátě nebo odcizení karty ji můžete ihned zablokovat proti případnému zneužití.

Jak probíhá platba kartou? TEST EDITACE

Samotná platba kartou probíhá stejně jako u běžných platebních karet.

odstavec

Pokud máte samostatné karty Gastro Pass CARD a Flexi Pass CARD, můžete platit kontaktním (kartu je nutné zasunout do terminálu) i bezkontaktním způsobem stejně jako se svou bankovní kartou. Pokud máte obě karty na Multi Pass CARD, v oblasti stravování (restaurace apod.) můžete platit kontaktním i bezkontaktním způsobem. Platby v oblasti volného času (lékárna, fitness apod.) lze provádět výhradně kontaktním způsobem, tedy zasunutím karty do terminálu.

FAQ TEST CJ partner

FAQ TEST CJ partner

K čemu slouží stránka www.sodexo-ucet.cz?

Tato stránka funguje jako vstupní brána do partnerského a zaměstnaneckého portálu Sodexo.

Jaký je rozdíl mezi partnerským portálem Sodexo a E-sodexo?

Jedná se o stejný partnerský portál. Co se změnilo je vstupní, přihlašovací stránka do něj. Od 7. 8. 2019 se přihlašujete do partnerského portálu přes stránku www.sodexo-ucet.cz a proto již komunikujeme pouze jako partnerský portál.

Jak se do partnerského portálu přihlásím?

Přes stránku www.sodexo-ucet.cz zadáním svých přihlašovacích údajů – uživatelského jména a hesla.

Zapomněl jsem své uživatelské jméno, co dělat?

Uživatelské jméno hlavního účtu může být vaše e-mailová adresa nebo vstupní kód ve tvaru 'A123456789.cz' nebo 'jméno@A123456789.cz'. Uživatelské jméno účtu provozovny má navíc prefix čísla provozovny + zavináč, například '001@A123456789.cz'.

Nepřišel mi odkaz na potvrzení registrace. Mohu si někde odkaz zaslat znovu a registraci do portálu tak dokončit?

Kliknutím na odkaz zde a zadáním vašeho uživatelského jména, se vám znovu odešle odkaz k dokončení registrace. Následně se do portálu přihlásíte.

Zapomněl jsem heslo, co dělat? TEST

Zadejte vaše uživatelské jméno přes formulář zde a vyčkejte na e-mail s odkazem pro změnu hesla. Pokud nemáte ve svém profilu nastavenou e-mailovou adresu, odkaz na změnu hesla bude zaslán na e-mail nastavený u hlavního účtu.

Nadpis testovaci faq

o quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Aliquam id dolor. Pellentesque arcu. Donec iaculis gravida nulla. In laoreet, magna id viverra tincidunt, sem odio bibendum justo, vel imperdiet sapien wisi sed libero. Aenean id metus id velit ullamcorper pulvinar. Nullam lectus justo, vulputate eget mollis sed, tempor sed magna. Aliquam ante. Proin pede metus, vulputate nec, fermentum fringilla, vehicula vitae, justo. Aliquam ante. Fusce wisi. Mauris metus. In laoreet, magna id viverra tincidunt, sem odio bibendum justo, vel imperdiet sapien wisi sed libero. Donec ipsum massa, ullamcorper in, auctor et, scelerisque sed, est. Morbi scelerisque luctus velit. Vestibulum erat nulla, ullamcorper nec, rutrum non, nonummy ac, erat. Nulla quis diam. Vestibulum fermentum tortor id mi. Aliquam ante. Fusce consectetuer risus a nunc. Mauris elementum mauris vitae tortor. Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla