FAQ
Co je to bezpečnostní kód?
Co je Sodexo Osobní účet?
Sodexo vám automaticky ke kartě Gastro Pass CARD nebo Flexi Pass CARD zřídí účet, kde naleznete všechny potřebné informace a nástroje pro správu své karty (přehled transakcí, zůstatek na účtu, reset PIN karty apod.).
Proč se registrovat?
V účtu je nejen přehled vašich karet, transakcí, informací o exspiraci kreditů, možnost blokovat či zažádat o novou kartu, resetovat PIN, ale díky ní je i možné stáhnout si aplikaci do vašeho chytrého telefonu a mít tak potřebné informace vždy po ruce.
Je registrace nutná?
Není nutné mít dokončenou registraci účtu, aby bylo možné zaktivovat a využívat kartu, nicméně ji doporučujeme - viz Proč registrovat.
Jak se přihlásím do Sodexo Osobního účtu?
Zapomněl jsem své uživatelské jméno do Sodexo Osobního účtu. Co mám dělat?
Jak mám postupovat, když ztratím bezpečnostní kód?
Jak mám kartu aktivovat před prvním použitím?
Kde mohu kartou zaplatit?
Co dělat, když je platba na terminálu zamítnuta?
Co mám dělat, když mi nejde zaplatit bezkontaktním způsobem?
Jaké jsou limity pro platby kartou Gastro Pass CARD nebo Flexi Pass CARD?
Mohu doplatit část nákupu hotovostí nebo běžnou platební kartou?
Je možné vybrat kartou hotovost v bankomatu či u partnera přes službu cash-back?
Jak probíhá platba mobilním telefonem?
Gastro Pass CARD a Flexi Pass CARD (respektive Multi Pass CARD) je možné si nahrát do mobilní aplikace Sodexo Mobilní platba a platit u všech parteru akceptujících platby pomocí bezkontaktního platebního terminálu. Aplikace je dostupná pro chytré telefony s OS Android s technologii NFC. Platba probíhá bezkontaktně, přiložením telefonu k platebnímu terminálu.
POZOR! Pro úspěšné nainstalování aplikace je nutné mít nastaveno tel. číslo pro bezpečnostní SMS v Osobním účtu. Nastavíte jej v záložce Nastavení profilu v části Zabezpečení úctu.
Jak probíhá platba eVoucherem (sdílené prostředky)?
eVoucher je SMS kód, vystavený na konkrétní částku, do konkrétní provozovny. Vytvoříte si ho v Osobním účtu nebo prolinkem z www.mujpass.cz. Platba u partnera probíhá nadiktováním unikátního čísla eVoucheru partnerovi, který ověří jeho platnost v systémech Sodexo. Při nevyužití celé výše hodnoty eVoucheru se nevyužitá hodnota vrací zpátky na účet uživatele.
POZOR! eVoucher není možné vystavit z bodů v Cafeterii. Vystavuje se vždy jenom v Osobním účtu z prostředků Flexi Pass CARD bez Cafeterie.
Můžu kartou platit online v e-shopu?
Co je platba přes platební bránu?
U vybraných e-shopů je možné napřímo platit kartou Gastro Pass CARD a Flexi Pass CARD (respektive Multi Pass CARD). Při objednávce stačí zvolit „Sodexo Benefity“ jako platební metodu a následně uvést přihlašovací jméno do Osobní účtu.
V Osobním účtu se platba potvrdí a zboží nebo služba je okamžitě zaplacena. Aktuální seznam platebních bran najdete v Osobním účtu v sekci „Katalog provozoven“. Při nastavení filtru „Platební brány“.
Do kdy musím utratit elektronické stravenky, aby mi nepropadly? A kde zjistím, kdy končí jejich platnost?
Platnost elektronických stravenek je až 16 měsíců (nové elektronické stravenky platí vždy od 1. září a ztrácejí platnost k 31. prosinci následujícího roku)
- prostředky nabité od 1. 1. do 31. 8. platí vždy do konce téhož roku
- prostředky nabité od 1. 9. do 31. 12. platí do konce roku následujícího
Platnost volnočasového kreditu je až 24 měsíců. Uplatnit jej je možné vždy nejpozději do konce kalendářního roku.
Při transakcích kartou se automaticky čerpají nejstarší prostředky na účtu. Informaci o konci platnosti svých elektronických stravenek naleznete v detailech svého účtu.
Do kdy musím utratit volnočasové prostředky, aby mi nepropadly? A kde zjistím, kdy končí jejich platnost?
Co když zapomenu svůj PIN ke kartě?
Pokud zapomenete PIN, v Sodexo Osobním účtu provedete reset PIN kódu a následně si na platebním terminálu při dalším placení (přes kontaktní transakci) nastavíte nový PIN kód. V případě změny PIN kódu postupujete úplně stejně.
Čtyřmístný PIN kód si volíte sami při první kontaktní platbě, a nastavujete pro každou kartu zvlášť. Je na vás, zda si zvolíte pro obě karty stejný nebo různý PIN.
Co když dojde ke ztrátě či k odcizení karty?
Jak je karta chráněna proti případnému zneužití?
Jak probíhá platba kartou? TEST EDITACE
Samotná platba kartou probíhá stejně jako u běžných platebních karet.
odstavec
Pokud máte samostatné karty Gastro Pass CARD a Flexi Pass CARD, můžete platit kontaktním (kartu je nutné zasunout do terminálu) i bezkontaktním způsobem stejně jako se svou bankovní kartou. Pokud máte obě karty na Multi Pass CARD, v oblasti stravování (restaurace apod.) můžete platit kontaktním i bezkontaktním způsobem. Platby v oblasti volného času (lékárna, fitness apod.) lze provádět výhradně kontaktním způsobem, tedy zasunutím karty do terminálu.